dimecres, 26 de gener del 2022

Reflexió sobre la lectura "El sentido del asombro"

Reflexió el sentido del asombro

Un cop llegit el text "El sentido del asombro" de Rachel Larson, he arribat a algunes conclusions i m'ha ajudat a realitzar certes reflexions.

Allò que més m'ha fet pensar és en el que hem de valorar tot el nostre entorn, tenim natura al nostre voltant, podem anar a visitar-la i a gaudir de la seva màgia i justament pel fet de poder-ho fer en qualsevol moment no ho fem mai. Tot just mentre feia la lectura m'ha recordat a una sortida a la natura que vaig fer amb uns amics fa una setmana, vam fer una ruta de senderisme i durant el camí vaig estar pensant en el plaent que és estar en connexió amb la natura i el poc que ho valorem. Com a educadors i educadores hem de saber transmetre aquesta importància de valorar la natura als infants, hem d'ensenyar aquells detalls de la natura i tot el que ens pot oferir. En una societat cada cop més urbanitzada una educació contextualitzada en la natura passa a ser una necessitat.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VALORACIÓ I REFLEXIÓ FINAL

  Un cop conclosa aquest assignatura, puc afirmar que m’he endut molts aprenentatges que no esperava i, sens dubte, una forma diferent de co...