dissabte, 22 de gener del 2022

LAND ART

 Enllaç al Powerpoint corresponent a la nostre expossició sobre land art:

https://drive.google.com/file/d/1LYqMoQRIv6IeSje1LXxo3Y_StiZrj-Da/view?usp=sharing

Enllaç al vídeo:


Reflexió:Acabo aquest treball sobre el Land Art emportant-me amb mi molts aprenentatges i una forma nova de concebre l'art. A partir d'aquesta tasca he pogut apreciar amb més profunditat i detall tota la bellesa que està implícita a la natura i passa desapercebuda per no dedicar temps a contemplar-la.

La realització d'aquest treball m'ha demostrat també, que per fer art no necessitem cap recurs més enllà d'allò que tenim a l'abast, i que la mateixa natura ens permet fer produccions realment creatives.
Relacionant aquest treball amb l'educació infantil, m'enduc l'aprenentatge que l'art sovint pot sorgir del joc lliure i pot ser quelcom completament espontani, cosa que la fa un camp molt accessible i pròxim a la vida quotidiana dels infants i a la seva forma d'aprendre autònomament a partir del joc.
Finalment, i com a aportació més personal, m'agradaria esmentar que fent aquesta producció he aconseguit sentir-me útil aportant idees a una producció artística plàstica (cosa que no passa sovint), i m'ha ajudat a fer-me sentir més vàlid en el que aquesta disciplina respecta.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VALORACIÓ I REFLEXIÓ FINAL

  Un cop conclosa aquest assignatura, puc afirmar que m’he endut molts aprenentatges que no esperava i, sens dubte, una forma diferent de co...