dissabte, 22 de gener del 2022

DICCIONARI VISUAL

 Diccionari visual

Sel·lecció de sis fotografies pròpies


Definició objectiva: Magenta
Definició subjectiva: Aquesta imatge visualment em transmet futurisme, el fet que l'element central sigui un telèfon mòbil i la llum de la sala fos sintètica em porta a un escenari futurista ple de colors i de llums.




Definició objectiva: Ritme artificial
Definició subjectiva: La fotografia la vaig fer a un "cementiri" de cotxes situat a prop de l'aeroport de Barcelona, tot i que els cotxes d'aquesta imatge segurament no es tornin a fer servir, la fotografia em recorda a l'estrés i la pressa que caracteritzen les grans ciutats.

Definició objectiva: Blau cià
Definició subjectiva: Aquesta fotografia principalment em transmet calma i bellesa. El blau cià és un dels meus colors preferits i visualment em relaxa molt, si ho afegim a l'escultara que està subjectant la vara lluminosa, em fa sentir una combinació molt plaenta entre tranquil·litat i bellesa.

Definició objectiva: verd
Definició subjectiva: Aquest cotxe ha estat aparcat i abandonat durant molt de temps davant de casa meva al meu poble, per tant, el fet de veure aquesta imatge em porta de nou a l'estiu i a tots els moments de joventut que he viscut a aquest lloc.

Definició objectiva: Textura artificial
Definició subjectiva: La seqüència de tubs em transmet fred, la textura del metall, el lloc on es va fer la fotografia i el color platejat, em transmeten una gran sensació de fred, si em visualitzo fent la fotografia només em puc veure abrigat i amb les mans congelades mentres faig la fotografia.

Definició objectiva: Acromàtic
Definició subjectiva: Aquesta fotografia i el fet que sigui acromàtica, em transporten (com és normal) a un temps passat, concretament als anys 50-60, quan aquest cotxe (Volvo 1800) va sortir al mercat. L'estètica de la fotografia em condueix a aquesta època entre d'altres motius perquè em fa recordar a un escenari d'una pel·lícula sobre els mafiosos de Chicago o Nova York de meitats del segle XX.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VALORACIÓ I REFLEXIÓ FINAL

  Un cop conclosa aquest assignatura, puc afirmar que m’he endut molts aprenentatges que no esperava i, sens dubte, una forma diferent de co...