dimecres, 19 de gener del 2022

Presentació personal - Alexandre Rodríguez

Presentació personal

El meu nom és Alexandre Rodríguez, tinc vint anys i actualment estic cursant el tercer curs del grau en Educació Infantil a la universitat autònoma de Barcelona.


Pel que fa la meva experiència amb l’àrea, és una de les àrees amb les que he tingut una relació més desencantada. Les arts plàstiques sempre han estat la vessant artística que pitjor se m’ha donat perquè tant manualment com creativament, mai he estat especialment hàbil i des de petit he preferit desenvolupar i investigar altres camps artístics en els que em trobava més còmode i fluia amb més facilitat. Així i tot, sempre m’han relaxat molt les tasques que impliquen activitats manipulatives i plàstiques, i tot i no ser la persona més hàbil en elles, les gaudeixo i agraeixo fer-ne de tant en tant.


Pel que fan les meves expectatives de cara a aquesta assignatura, la encaro amb ganes d’aprendre però certa por a no ser capaç de desenvolupar-me creativament i de bloquejar-me a l’hora de realitzar certes tasques. A banda d’aquesta por tinc clar que aprofitaré el cursar aquesta assignatura per a autoexigir–me, aprendre i treure-li el màxim de profit possible.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VALORACIÓ I REFLEXIÓ FINAL

  Un cop conclosa aquest assignatura, puc afirmar que m’he endut molts aprenentatges que no esperava i, sens dubte, una forma diferent de co...